vineri, 18 februarie 2011

Naştere

Atunci când moartea mi-a creat trupul
Eu eram doar un cântec
Apoi mi-a format mâinile
Şi am devenit o simplă carne.

Atunci când moartea mi-a creat ochii
A luat culori din toate fiinţele
Şi mi-a dat lumină
A preparat pământul
Şi l-a făcut foc
A pus jarul peste carnea mea
Şi mi-a format culoarea.

Atunci când moartea mi-a creat orbitele
A transformat piatra într-un săpun
Şi mi-a spălat glezna
Apoi a turnat apă fierbite pentru a mă face pură.

Atunci când moartea mi-a creat fiinţa
A luat bucăţi de sticlă
Şi mi le-a înfipt în creştet
Durerea era singurul simţ pe care-l aveam.

Atunci când moartea mi-a creat orizonturile
Mi-a pictat pe frunte un cerc negru
Acolo era viaţa mea
Mi-a pus sufletul în palme
Şi m-a născut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu