duminică, 20 februarie 2011

Sfârşit în noapte



În noaptea albastră doi tineri s-au întalnit pentru prima oară
Şi-au atins mâinile şi s-au sărutat.
Mai târziu dragostea se naşte din unghiile lor îngălbenite
Era o dragoste dolofană şi plină de viată.
Dragostea le-a spus tinerilor:
"Eu sunt aici, aşa cum voi sunteţi în noapte.
Eu vă doresc, aşa cum voi vă doriţi trupul.
Eu vă simt, aşa cum voi vă simţiţi unul pe celălalt. "
Apoi tinerii s-au îndreptat spre dragoste
Şi au început să muşte din ea ca dintr-un măr.

Mai târziu din urechile tinerilor se naşte un şarpe
Din şarpe se naşte urâtul.
Urâtul le-a spus tinerilor:
"Eu sunt aici pentru sângele vostru,
Pentru pielea voastră,
Pentru carnea voastră,
Pentru moartea voastră. "
Tinerii s-au îndreptat spre urât
Şi-au început să muşte din el ca din propria carne.

Mai târziu din capul tinerilor se naşte un ochi
Din ochi se naşte o lumină
Din lumină se naşte o pată
Pata le-a spus tinerilor:
"Eu sunt aici precum un nor
Din mine o să plouă
O să simţi frigul şi ura
Durerea şi dezamăgirea"
Tinerii s-au îndreptat spre pată
Şi au început să muşte din ea ca din propria iubire.

Mai târziu din trupul lor se naşte o umbră
Din umbră se naşte un râu
Din râu se naşte un peşte
Din peşte se naşte moartea
Era precum o regină neagră cu aripi de vultur
Moartea le-a spus tinerilor:
"Voi sunteţi trecutul vostru,
Aţi mâncat şi aţi fost mâncaţi
Aţi simţit şi aţi fost simţiţi
Acum e randul meu"
Tinerii se îmbrăţişară pentru ultima dată
Moartea a început să muşte din ei ca dintr-o bucată de lemn
Simţea şi se bucura
Râdea şi sughiţa.
După ce moartea a mâncat carnea tinerilor
Din ochii ei au început să curgă lacrimi
Tinerii încă trăiau în moarte
Plângeau pentru neîmplinirea lor
Au înţeles în cele din urmă
Că dragostea înseamnă moarte
Şi că din moarte nu te vei putea naşte niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu