duminică, 6 martie 2011

Clipe


Îmi privesc prin ochii morţi trupul de păpuşă
Sunt transparentă într-un decor negru
Sunt moartă şi trupul meu e mort
Îngenunchiez înaintea păpuşii
Ating mâinile ei tari
Şi îi sărut fruntea albă
Ochii ei îmi şoptesc:
"Viaţa e doar un vis
Din care te trezeşti
La fiecare sfârşit de zi."
Îngenunchiez înaintea păpuşii
Ating părul ei galben
Iar apoi îi sărut pieptul fraged
Din ochii păpuşii se naşte un curcubeu negru
Pe care îl privesc cu teamă şi cu dispreţ
Mâinile mele transparente au început să latre
Muşcând din curcubeul negru
Îngenunchiez înaintea păpuşii
Ating picioarele ei nemişcate
Apoi îi sărut fiecare parte din trupul ei mort
Îngenunchiez pentru ultima dată înaintea păpuşii
Privirea ei moartă mă atinge
Ne-am regăsit unul pe celălalt.

Din fiecare clipă moartă
Se naşte un strigăt de viaţă
Sunt într-o altă realitate
Sunt într-un alt vis
Priveşte-mi acum pentru ultima dată
Ochii care sunt încă deschişi
Îmi inund trupul cu un gust amar
Scriu despre păpuşa din mine
Ea încă zace jos nemişcată
Eu plutesc deasupra ei si încă o privesc
Sunt prea departe de a fi înţeleasă
Nu mai stiu ce sunt
Păpuşă sau fiinţă
Poate sunt un strigăt la fiecare sfârşit de zi
Sau poate o clipă din care nu ma voi naşte niciodată.

Un comentariu: